Wybieramy agencję Adwords – na co zwrócić uwagę?

Zdecydowałeś się na kampanię Adwords? Potrzebujesz kogoś, kto wesprze Cię w tych działaniach? Nie wiesz, jak wybrać odpowiednią agencję Adwords? Poniżej prezentujemy kilka aspektów, na które warto zwrócić uwagę przy wyborze. Jeśli weźmiesz je pod uwagę, to wybór przyjdzie Ci z łatwością.

Doświadczenie agencji

Najważniejszym aspektem powinno być dla nas to, by firma, której chcemy powierzyć prowadzenie kampanii linków sponsorowanych, miała doświadczenie. Dlaczego? To, czy kampania adwords przyniesie nam jakieś efekty, zależy od tego, jak zostanie poprowadzona. Skuteczną kampanię może pomóc nam zorganizować właśnie agencja o bogatym doświadczeniu, która w swoim zespole ma wykwalifikowanych pracowników. Bazując na swojej wiedzy, umiejętnościach oraz praktyce są w stanie podsunąć kreatywne pomysły i pomóc nam stworzyć taką kampanię, której pozazdrości konkurencja. Poza tym to właśnie doświadczona agencja doskonale wie, po jakie narzędzia sięgnąć, a w swojej pracy korzysta tylko z nowoczesnego sprzętu, który usprawnia wykonanie wielu zadań. Współpraca z doświadczoną agencją zawsze przebiega bezproblemowo, a my możemy być pewni, że mamy zapewnione wsparcie najlepszych fachowców z branży. 

Zakres świadczonych usług

Kluczowe znaczenie powinien też mieć dla nas zakres świadczonych usług. Jeśli tworzenie i prowadzenie kampanii linków sponsorowanych jest dla nas obcym zagadnieniem, to powinniśmy stawiać na usługi agencji zapewniającej kompleksowe wsparcie. Na kompleksowe usługi składa się zwykle pomoc przy tworzeniu kampanii, jak również możliwość przejęcia na siebie zadań związanych z jej prowadzeniem. Dzięki temu nie musimy zajmować się czymś, na czym się nie znamy, zwłaszcza że nad wszystkim będzie czuwać ktoś doświadczony.

Cennik

Choć często mówi się, że przy wyborze specjalistów nie powinniśmy patrzeć na cennik, to okazuje się, że dzięki temu można znaleźć naprawdę kogoś odpowiedniego. Niektóre firmy próbują zwabić do siebie klientów bardzo niskimi cenami. Jednak praktyka pokazuje, że za bardzo niskimi cenami, kryje się też niska jakość usług. Jeśli nie chcemy trafić na kogoś takiego, zawsze stawiajmy na usługi agencji Adwords, która ustala cennik zgodny z zakresem usług. Nie da się określić kosztów usług jeszcze przed podjęciem współpracy, dlatego wystarczy zwrócić uwagę, kto stosuje uczciwe praktyki, by wybrać dla siebie odpowiednią firmę.

Opinie klientów

Na pewno warto też zwrócić uwagę na opinie byłych lub obecnych klientów, gdyż dzięki temu ustalimy, czy wybrana przez nas agencja Adwords jest warta zaufania, czy też nie. Wystarczy nam kilka opinii, by wyrobić własne zdanie i podjąć ostateczną decyzję. Skąd je wziąć? Z Internetu, czyli tak naprawdę nawet nie musimy ruszać się z firmy, czy też z domu, by dowiedzieć się czegoś więcej o wybranej przez siebie firmie. Jedyne, czego potrzebujemy, to urządzenia z dostępem do sieci oraz trochę wolnego czasu. W uzyskaniu potrzebnych informacji mogą nam pomóc media społecznościowe, fora internetowe bądź branżowe portale, czyli te serwisy, gdzie internauci chętnie dzielą się swoimi opiniami oraz doświadczeniami.

SEM ASSISTANT Mateusz Kozłowski
ul. Opoczyńska 9/5
02-522 Warszawa
NIP 5711652076
WWW http://mateuszkozlowski.pl